راهکار نظارت تصویری در بیمارستان

راهکار نظارت تصویری در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی به معنای نصب و بهره برداری صحیح دوربین مداربسته در این محل ها می باشد.


راهکارهای نظارت تصویری در بیمارستان و مراکز درمانی به معنای نصب و بهره برداری صحیح از دوربین مداربسته و به خصوص تجهیزات هوشمند می باشد.

بیمارستانها و مراکز درمانی، به عنوان محل هایی برای درمان، بهبود سلامت و آسایش افراد طراحی شده اند. هرچند که با ورود و خروج حجم عظیمی از افراد، تثبیت آرامش و همچنین واکنش سریع به اتفاقات اورژانسی امری چالش برانگیز می باشد. به علاوه، برای مسائلی چون ضبط فعالیت های پرسنل بیمارستان، محدود کردن دسترسی به محل های خاص و همچنین مدیریت فضای پارکینگ به دوربین مدار بسته و تجهیزات هوشمند نیازمندیم.

راهکار نظارت تصویری در بیمارستان

از اهداف نصب تجهیزات هوشمند در بیمارستان ها و مراکز درمانی می توان به تضمین امنیت بیماران و پرسنل، تشخیص سریع رخدادها و بنابراین اعمال واکنش مناسب و سریع به آنها، نظارت دقیق محل های ممنوع و پرخطر و کنترل دسترسی به این نقاط، و همچنین کاهش سرقت و خرابکاری در محیط بیمارستان، اشاره نمود.

راهکار نظارت تصویری در بیمارستان
راهکار نظارت تصویری در بیمارستان

ورودی و لابی:

  • مدیریت تردد وسایل نقلیه نصب دوربین مداربسته با تکنولوژی ANPR و توسط تجهیزاتی چون راهبند، دوربین مناسب و نرم افزار تشخیص پلاک
  • نظارت بر ورود و خروج افراد و تعداد آنها با نصب دوربین مداربسته با تکنولوژی شمارش افراد
  • نصب دوربین مداربسته WDR و با کیفیت ۴K در مقابل درب ورودی جهت تشخیص چهره افراد
  • تشخیص افراد با درجه حرارت بالا (تب بالا) با نصب دوربین مداربسته حرارتی
  • نصب دوربین مداربسته با لنز wide یا نصب دوربین پانوراما در محل لابی و اتاق انتظار به دلیل نصب دوربین مداربسته کمتر و در نتیجه هزینه کمتر
کنترل ورودی
اتصال دوربین به راهبند و اجازه ورود به خودرو با استفاده از نرم افزار تشخیص پلاک
شمارش افراد ورودی
شمارش افراد جهت بهبود خدمات رسانی
دوربین حرارتی و تشخیص تب
بررسی تب افراد با دوربین های حرارتی به جهت پیشگیری از بیماری های مسری

مناطق پر ریسک:

  • مدیریت اتاق های ایزوله با دوربین مداربسته
  • کنترل دسترسی و محدود کردن ورود به اتاق های ممنوع توسط نصب دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره یا دستگاه های کنترل تردد
دوربین تشخیص چهره
نصب دوربین مداربسته و نرم افزار تشخیص چهره جهت کنترل و مدیریت تردد

 راهرو:

دوربین هایی که در راهروها به کار برده می شوند می بایست از نوع قابل چرخش باشند که زاویه دید متناسب با فضای راهرو را نمایش دهند.

corridor camera
داشتن تصویر کامل از راهرو با چرخاندن دوربین

انبار، داروخانه، اتاق عمل:

محل هایی که در آنها تجهیزات با ارزش وجود دارد می بایست توسط دوربین مداربسته با کیفیت ۴K و با قابلیت low light پوشش داده شوند تا امکان سرقت، خرابکاری و یا آزار و اذیت افراد به حداقل برسد.

راهکار دوربین مداربسته در بیمارستان
نصب دوربین در انبار ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید